Marketing im Sport Grundlagen und Trends des modernen Sportmarketing hrsg. von Gerd Nufer und André Bühler. Mit Beitr. von Bernd Banke ...
Material type: TextLanguage: German Series: Sportmanagement ; 02Publisher: Berlin Erich Schmidt 2013Edition: 3., völlig neu bearb. AuflDescription: XIII, 656 S. Ill., graph. Darst. 24 cmContent type:- Text
- ohne Hilfsmittel zu benutzen
- Band
- 9783503141197
- 3503141197
- (Produktform)Paperback / softback
- (Zielgruppe)Fachhochschul-/Hochschulausbildung
- (Zielgruppe)Sportunternehmen; Sportvereine; Sportverbände; Studenten und Dozenten Sportmanagement; Agenturen mit Schwerpunkt Sportmarketing
- Sportmarketing
- Sportvermarktung
- Sportmanagement
- Sportmanager
- Markenmanagement
- Merchandising
- Event-Marketing
- Hospitality Marketing
- Relationship Marketing
- Social Marketing
- (VLB-WN)1786: Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen
- (Publisher’s own category code)19: Management und Wirtschaft
- Sport
- Marketing
- 796.0698 22/ger
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bücher | Schulbibliothek BSZ Mistelbach ZSB | DIVERSES | GW.BT NUF (Browse shelf(Opens below)) | Available | 10139806 |
Browsing Schulbibliothek BSZ Mistelbach shelves, Shelving location: ZSB Close shelf browser (Hides shelf browser)
Literaturangaben
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.